AHLAN WASAHLAN ~ SELAMAT DATANG ~ WELCOME

Sunday, June 12, 2011

ANIMASIKU,,,



Waktu sem 4 pengajianku di UPSI, aku mengambil satu cabaran tuk menghasilkan animasi sebagai pengayaan diri dlm pendidikanku sendiri. Kebanyakannya dalam pembelajaran aku adalah teori. yelah... aku pon amik bidang bahasa... jadi mmg teori jela. So, aku pon ngambil keputusan tuk menimba sedikit kemahiran. Aku pon memilih la animasi. Wat katon.. perrhhh.. best wei.. pengalaman sgt2. aku pon mencabar diriku sendiri bahawa aku boleh buat. Seriesly mmg susah... dari 2 jam kredit, cam subjek 6 jam kredit ooo... xtido malam aku menghasilkan projek yang pensyarah mahukan.
Jadi, inilah hasil animasiku yg x seberapa... but aku puas hati ngn apa yang aku lakukan. hasil kerja aku sendiri. video ni sebenarnya dah terlebih minit. Asalnya lecturer just want 1 minute. tp, ni dah terlebih sikit.. but lect ckp, its ok and boleh diterima. Alhamdulilaahh...
Kebanyak subjek pengayaan diri yang len xda final exam. but aku, tgk2 ada final plak 40%... mmg kena lagi struggle lah aku. bukan senang nak wat kartun. prinsip2nya.. kaedah2nya... banyak taw... nak menghasilkannya lagi,, lagi la susah, mengambil masa yang lama...
Apabila result kluar tuk sem 4, alhamdulillah ,,,, usaha aku berbaloi. akhirnya A untuk Animasi. yippiiii.....


No comments:

Post a Comment